michael jackson

soluppgång 29 augusti 1958 - värsta dagen någonsin 25 juni klockan 14:26 2009.
åh, varje gång blir det såhär. alla videor, bilder, minnen. slutar alltid med samma sak... :'(
det går inte. jag saknar sönder dej. önskar du kunde komma tillbaka. fast jag vet att du är alltid borta och aldrig kommer tillbaka. men sammtidigt ger det mej en sån jävla enorm styrka som ingen annan kan ge mej. du betyder allt.  fattar det inte. det finns ingen finare än du var. på alla sätt. kungen över guden. du är en del av mig och mitt liv. du fick mig att se på världen på ett bättre sett. mitt allt.  i need you, like a heart needs a beat
  the king.
jag älskar dig,
michael joseph jackson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0