skriv dit namn nesta gang, tack!

OM NI INTE HAR FATTAT DET EN, JAG HAR INTE SVENSK BOKSTAVER PA MIN DATA! HAR INGEN SVENSK DATA!

och jag trivs i mkt smink och det, jag har aldrig haft sjelvfortroende och det. Plus att jag aldrig ngnsin varit popular eller ngt sant! det e inte for att jag ska vara omtyckt och snyggast jag har so mkt smink och shit, det e for mej sjelv. Lot mej se ut som en docka och fjortis do, ( vilket jag absolut inte gor) hehe.

______________________________________________________________________________________


allltså, förlåt vill inte vara taskig på något sätt men varför hålla på & försöka vara perfekt hela tiden?
du kommer ju bara få akta allt hela tiden, kan inte leva på samma sätt.
fattar inte vad det är för positivt med att se ut som en docka & bli kallad fjortis hela tiden & sen spela tuff & som om man inte bryr sig.
var bara dig själv, man mår bäst då.
bara ett tips, du är gullig gumman, men överdriv inte för mycket.
det behövs inget löshår eller fejkfärgat hår, inga perfekta naglar.
du duger precis som du är, okej?
& one more thing..
du behöver inte skriva utan å, ä & ö.
det är bara störande att läsa då.
huvudsaken är inte att vara populär & se bra ut.
utan att vara sig själv & ha äkta vänner.
tro mig, jag vet..
puss

IP: 81.216.156.39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0