alla mina största förebilder

Alla har förebilder, jag med :)
men de e en som har vart min största förebild sen sjukt långt bak i tiden, gissa vem ? jag tror ni vet hihi


TYRA BANKS.
finns så många mera jag ser upp till, men det är 2 till som jag har störst till, när det gälelr modellandet, och det är framförallt Kim Kardashian, hon hade ju bronT hår, (ljusbrunt) förut, jovisst, gtrymt vacker, men ändå blir hennes ögon och benstruktur mer synlig i det brun nästan svarta håret.
hahaha låter som värsta profset ;)

helt sjukt vackra ANCHAL JOSEPH, förstår mig iiiiiiiinte på folk som säger att hon e ful ;o
hon e ju skrämmande vacker, men vissa har inte sånt öga som ser sånt... de e ju synd ;)










Kommentarer
Postat av: jara

du har ju modeller, förutom lady gaga då :D

haha, men jaaa :D

2010-10-21 @ 21:14:37
Postat av: ..

åh tyra banks, så vacker !!

2010-10-21 @ 21:14:56
Postat av: jhgfhjkl

adriana, hon emin oxå! hon e as as as vaaaacker!!!

2010-10-21 @ 21:15:26
Postat av: chockladddd

dom e vackra dom :)

som duuu

2010-10-21 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0