jag älskar dig mest på hela fucking jorden

Bill, du der erste wirkliche Held in meinem Leben waren, haben Sie mit mir mein ganzes Leben lang. Es ist unbeschreiblich, wie viel Sie bedeuten und wie viel Ich liebe dich, du lachst, so dass ich lachen, weinen Sie weinen Ich, du lebst ich lebe, du stirbst, sterbe ich, du bist es, was mich leben wollen. Du bist die Kraft in mir, mich gehen, Sie hoffen, dass lässt mich glauben macht. Du bist das Licht, das mich führt nach vorn, alles was ich je wollte, du bist das Licht in der Seele.
du bist alles, alles.
es ist eine Liebe, die nie wollen weg, meine Liebe zu dir, der weltweit besten
Sie haben alle meine offenen Türen, zum Leben. 
snackar någon skit om dig, eller tycker du är ful, känns som om jag håller på att dö inuti, att en person kan betyda så mycket för en, och som är ens allt, och sen höra att vissa snackar och säger att han är ful och ser ut som en tjej, det gör så fukking jävla ont, hane mitt liv, jag dör för honom! fatta hur mycket jag älskar han, äsla är ett starkt ord, säger inte det till ngn random ellr någon. Bill Kaulitz, den finaste på jorden.  sluta rök, börja aldrig med droger, vill inte att du ska dö tidigt, som michael eller någon annan, när jag först började med th, var ni inte alls kända, ni var så små, 15år. nu är ni världens största band, och har över hundra miljader fans, jag är inte bara kär i bill kaulitz, utom i hele dej, jag dör så fort någon snackar om dig, elelr bilder eller musik, du är så underbar.
bara genom att vara du, du är mitt allt, jag älskar dig mest på hela jorden, obeskrivligt mege mycket, min underbara bill,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0