baby jag lever min dröm

namn: jennifer madicken Cindre (Leonardo) 
född: 1997-06-08
längd: 1.74
första tanken på morgonen: vad fan e klockan
sista tanken på kvällen: vet inte
husdjur: världens bästa hund
rädsla: vatten,mörker,ensamhet,insekter m.m
sjukdom: cell skräck, adhd
vad du sover i?: nattlinne hihi
piercingar: öronen, naveln snart
civilstatus: upptagen
favoritmat:
favoritparfym: britney spears, paris hilton.
hur svarar du i telefon?: tjaaaaa
det sista någon sa till dig: kommer jag inte ihåg
favorit dryck: ciiider
favorit drink: kommer inte ihåg namnet, men den är blå hiho
favoritgodis: hjärtan,fiskar 
snarkar du?: nej.
hur många kuddar sover du med?: 4 eller mer
stökigt eller välstädat?: välstädat!
om du fick väcka någon från de döda, vem hade du väckt?: michael jackson
snus eller cigg?: cigg
vem saknar du just nu?: min älskling
favoritfärg: vit,svart, rosa,grön allt!
vilken dialekt är mest attraktiv?: gotländska, love!
har du några syskon?: 1 lillebror
vem i din släkt pratade du senast med?: vart väl mamma
favorit musik?: mohombi,chrisbrown,new kid,britney spears






Kommentarer
Postat av: carro

fin blogg,fin ääär du också

2011-04-16 @ 16:54:57
Postat av: anonym

ser inte ut so 97 at aaaallll

2011-04-16 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0