dag 1 - något du är stolt över

haha som ni ser börjar jag med dagar igen, lite roligare än att bara läsa om mig hihi. Men hmmm...det finns sjukt mycket jag är stolt över. Men om vi tar detta året 2011 så är det att jag lärade mig att åka snowboard på fyra ynkla dagar! Rätt asballt va? hihi. Andra dagen när vi var i trysil funkade ingenting jag ba slet av mig allt och sparkade iväg den och gick ner för backen...feeeeeet moget gjort av mig hihi. Plus att jag lörde mig åka i trollskogen också utan att trilla en ända gång...visst jag trillar och så fortfarande en inte lika mycket och kanske bara en ända gång o dagen haha.  Ska upp till sälen så snart det går igen, saknar det skit mycket! förstår inte dom som åker skidor...dom fattar inte vad do missar hoho!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0