jag faller

jag kommer baby, jag tror jag e kär.

chacha, är hemma nu, och har nyss varit i kristdala och hämtat min guldklimp till hund. Har köpt lösögonfransar igen, jag börjar med det igen nu. Beroende...absolutligen..Haha. E fett seg idag och jag ska bara va hemma, tvätta och packa in håret, Det behövs om något, är så enormt slitet haha.
Imorgon Ill meet ma wife, and my babygirl beltina och alla andra. Saknat dom faktiskt..höhö (faktiskt) Nej men det har jag absolutligen!! Efter skolan hittar vi på något också, baka? Fårse något fett kul i alla fall. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Manda

Varför putar du med läpparna/munnen på varenda jävvla bild typ? haha kramis

2011-04-03 @ 14:19:28
Postat av: Anonym

vad för killar fallaer du för ?? assåe typ utseende och såe ;)))

2011-04-03 @ 14:20:35
Postat av: belltiiiinaa

YEEEEEEEEEEEEY miss u tooo baby. <33333333333333333

2011-04-03 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0