stadium status

tja gott folk! Sitter och nöter alla newkid låtar och snackar skype med emma och tirvan om ni ville veta hihi. Det har varit en helt pazzo kväll kan man säga hihi. Jag beltina och Emma var ute i gunnarsö och gjorde väl inte allt för mycket,tills beltina trillade i med alla kläder på. Det är så typiskt henne,alltid är det hon som ska klanta sig..alltid!Sen drog vi hem till beltina och kollade på mean girls, jag som aldrig sett filmerna förut ens..men dom är riktigt bra och jag måste se alla andra filmerna också. Vadfan är klockan nu? typ bara halv två. Men jag är så jävla trött så ska väl gå och tvätta bort mitt smink och sedan gå och lägga mig. Ska sova riktigt länge imorgon. Har inga större planer för imorgon, förutom träffa emma och ilham. Söndag lika med ben and jerrys!! Nej usch nu ska jag nana, nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0