tidsfördriv

 Tre namn jag lyssnar till: jenna,Jennifer, S.

 Någonting jag tycker om med mig själv: ögonen

 Någonting jag inte tycker om med mig själv: fötterna

 Detta är jag rädd för: att dom jag verkligen vill träffa ska dö.

 Detta tycker jag om att göra: bara va och leva livet.

 Detta vill jag göra just nu: pussa på Justin Bieber

 Bästa känslan: fri

Perfekta killen?: blåa ögon, vältränad kropp,solbränd,ROLIG,

 Är jag kär just nu?: Jag tror det

Följande saker vill jag göra innan jag dör: Träffa Johnny, Bam,Steve-o, Dave, Och beyonce om många till. Sen finns det andra saker jag vill göra. 

Favoritlåt just nu: bad little girl.

 En bok jag älskar: profesional idiot, A memoir.

Motto: I will -  I can. You snooze you lose.
 

okej måste erkänna att inte ens jag fattar vad jag skrev i inlägget under? jaja..men nu ska jag typ Tvätta facet och se Ett eller kanske två.. avsnitt av  älskade idiot  killarna på bilden. Sen faceplanta kudden. Imorgon blir det bada och sola with some gölliga chicks! puss på det. fan..Sleep-o ser helt sne ut på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0