hi Im johnny Knoxville

buhuhuu.Varit och badat med Ronja,Bella,Stina. Så ja, vi skulle tydligen bada med kläder också..man blev fett mycket tyngre och kom as långt ner under vattnet haha. Jag hoppade från sjuan och nudda botten till och med! Det vart ju inte så underbart..typ sjönk ner med fötterna i jyttjan.Sen då? gick vi till stranden och rullade oss i sanden och sen sprang i vattnet direkt..Japp så kan man också göra, men det är inte rätt. Hade i allafall rätt kul. Vi var där tills 10 och nu har jag nyss kommit hem..fryser som ett mongo och är helt sluuuut..Nä ska se en jackass film nu..sen sova. Se så fin bild jag tog nyss, ligger  ute på altanen i min häng matta med en filt rutom mig och en kopp te. och tittar på solnedgången och fotar dom fina palmerna....yeah right. Skulle önska det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0