you put i down like NYC

Hallå bloggen! Gick till beltina vid tio, Sen åkte vi med bussen in till stan. Träffade ronja och sen gick vi och köpte present till Matilda eftersom hon fyller år, Och sen åt vi glassss, Sen vid 1 sprang jag och bella till bussen..Och herregud! Jag har inte skrattat så mycket på länge..Vad hon än säger skrattar man åt! (på ett bra sätt) Ja men sen gick vi hem till sitt och jag ringde wilma och åkte till henne, Vi åkte ut och badade och solade i ossvallesund.
Vi skulle egentligen sovit över och Träffat några fellas men vi orkade inte det typ. Så nu ska jag vara hemma själv med viktor och se på några fula filmer, Masssa godis,popcorn,läsk,ostbågar,chips, har vi med! Inte för jag kommer äta något av det..Hah! PusspåDi



Kommentarer
Postat av: beltinaaaaa den bääästa

snygggaaa!! ;o <333333333333333333333

2011-08-05 @ 20:38:46
URL: http://mathildabeltina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0