dag 1 - om mig själv


Jaha, vad ska jag berätta om mig? Vissa kanske ser mej som en bitch och bitchig, men i själva verket e jag väldigt känslig och gullig, men en sak jag hatar är att jag e så jävla blyg, Men om jag lär känna personen så öppnar jag mej mera, och då kan man nog säga att jag e en galen mupp haha! Nä men e rätt rolig faktiskt (a
Men har dock min andra sida, är väldigt mycket diva hemma och så, måste ha allt perfekt..ALLT! äR extremt perfektionist, med tiden och allting, kan börja gråta för minsta lilla, är överkänslig..men dock inte med personer som försöker dra ner mej osv..tål inte motgångar och måste ha som jag vill. Men e endå rätt medgärlig som person, Mina rädsolr e väl mest vatten..är rädd för att dö och inte få någon luft, eller att drunkna, tycker inte om att bada vid klippor osv..haha nu vet ni det. Har  klaostrofobi, tänkte att ni ville veta det..
när jag var mindre typ 5-9 så dog jag verkligen för paris hilton hade tavlor över allt, bratz hästar pch dockor överallt. Bärjade sminka mig i 4an, men var sammtidigt en extrem pojkflicka. Älskaaade speedway ( i still do) cross, bilar och cykla i terreng gjorde jag tjugofyra sju, körde min första fyrhjuling i 4an. Hästar också för den delen, håller fortfarandde på men har inget stort intresse lixom.
Hmm något mera?
jag tål inte när folk påpekar mitt utseende nekativt, typ att jag är tjock. Eller att mina klipps syns!
Tycker inte om att gå osminkad.
Nu för tiden så dör jag för victorias secret, kan ju säga att det e min absoluta största dröm, och mode gillar jag också, döööör för skor och vill ha en walking closet!!! När jag blir stor ska jag ha en rosa range rover bil.
Problemet med mig e väl att jag vill leva ett slags hollywood liv, men allt det nyaste och pengarna att vara dyrast och allt, men det kan jag ju direkt bah glömma. Df jag brukar vara så sur eller ge blickar till folk som e såå jävla snygga, vet några i skolan som inte tyckr om mig så värst mycket, men det e bara för jag tittar för att dom ser så jävla bra ut, och gör någon det så säger jag det.
tål inte att någon snackar om Michael Jackson, han e lixom en del av mig och mitt liv, älskar verkligen honom mest av allt! Och därför är jag väldigt känslig runt honom, och även om döden osv.
Mitt efternamn leonardo, har jag efter Leonardo dicaprio, blev in love with him efter titanic filmen, är grymt kär i filmen occh historien och kan verkligen allt om titanic. Det betyder mycket för mig både båten och filmen och leonardo dicaprio. hihi.
tycker även om avatar, trodde jag var en avatar förut hah.
haha ja, det var väl LITE information om mig. hihihi puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0