dag 3


en låt jag minns, shit...det finns så många! Som har så många minnen med. Bille jean första michael jackson videon jag såg för läskigt länge sen. Speechless som jag alltid lyssnar på om man e depp. Jason mras finns också massa minnen till. Men en riktigt gammal låt jag minns som jag sjäng på och som jag alltid lysssnade på e  en shakira låt haha.
förutom monsoon  med tokio hotel som jag varje gång fastnar för.
Även take me home counrty roads e en låt som betyder mycket för mig. Men denna e nog den jag minns mest.
det är en låt som jag har på tungan, men kommer verkligen inte på den nu. är tar denna som jag sjöng jätte mycket på! den påminner mig om den gammla goa tiden, när man inte behövde passa in och fixa sig och tänka på saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0