day 4 - the best film

hmm, börjar om och kör andra dagarn nu istället haha. Bästa filmen? helt utan tveka titanic, är sån nörd till den! har sett den 18 gånger. kan allt och alla låtar till den filmen plus alla bort klippta scener och allt haha, a jag vet att ni ville veta det. äälskar den!
kom ihåg när jag såg den for the first time lixom. Blev fast vid jack, LEONARDO DICAPRIO. 
han som skrev den e så jävla duktig, james camron!! och han som gör musiken också så jävla duktig, james horner.
allt e bara bäst! älskar älskar!!



älskar också avatar skit mycket, allt e så vackert i den. Och rolig som jag  var trodde jag att jag var en avatar....asså gud lixom. världens dyraste film, sen titanic! tog tre år att spela in, och världens bästa james camron gjorde den filmen också!! fyfan vad han e bäst.

sen finns det ju massa as bra också, national treasure!! älskar den också! skit bra, asså det finns så många. men här e väl två av världens bästa ever!!
sen the perfect storm e as bra!!! och sorglig.....´som fan. se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0