day 6 - förebilder

omb, oh my buddah. Då kör vi, min absoluta största förebild e ..ja jag vet alla vet det redan. bra! Då slipper jag skriva det. Han var en fin människa, tog fett mycket skit fortsatte ändå. Blev kallad äckliga saker och så. Brydde sig om alla andra, och barn. helt fantastisk man. kungen över guden, finast i världen! världens bästa. Kort förklaring, men har skrivit så jävla mycket om honom.
- vem jenna menar du ?
- men du vet? michael jackson.
- aha, nu vet jag. 
 

MMMMMM, det var den första! Den andra jag alltid sett upp till e tyra banks, otrolig kvinna! En männsklig gudinna på jorden, drömmer om att få bli fotograferad av henne. Eller med henne...oh my god. Hon är så vacker och allt hon gör, allt hon har gjort! Tråkigt att hon har slutat men men. Ser upp till henne, vill bli som henne. Allt som henne! älskar henne så fett mycket! såååå vacker!


och sen min lilla roliga udda förebild, som e så go och fin man! han e så rolig och bäst lixom, filmern han e med i. han gör varenda film värd att se! älskar han. Zach galifianiskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0