ge upp någon gång ...

att man inte tröttnar på att lägga sitt liv på att skriva sånna här kommentarer?
och juste, du vet att jag har dit Ip nummer va? Om jag nu e så jävla ful och äcklig, titta inte på mej, läs inte min blogg, bry dej inte om mitt liv! Ska jag drömma vidare om att se ut sopm VS modellerna? varför ska jag drömma vidare när jag redan ser ut som dom, höhö.
men som sagt, om du tror att jag blir påverkad och gråter kan du gå och gräva ner dej, jag bryr mej inte ett dugg. Tycker bara det e sorgligt att en person ska sitta och skriva sånna här kommentarer....*suck*

Anonym om street dance again:

wb fjårtis?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå en person, de e nt bara en person som skriver? lilla gumman, tror du på fullaste allvar att du ser ut som en vs modell, naaaw gulligt. Och vad menar du med att vi inte ska bry oss om ditt liv? du har fan inget liv. Skrattar som fan när jag läser din blogg o ser dina bilder, o sen när jag ser dej irl asg. Dina läsare kollar din blogg endast för att få sej ett gott skratt, mer än så lyckas du inte med lilla gumman, men puuuss dåååe, vet att du tar åt dej ;)



ett tips till dej bara för o va snäll: lägg ner bloggen o sluta bete dej som är jävla fjortis.

2011-02-13 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0