I DONT NEED YOU..

fyfan är verkligen inte mig själv nu för tiden, tur man har en sån idiot till vän som får en på så jävla bra humör! Har skrattat hela jävla kvällen och min mage har typ spruckigt av skratt, tror vi ringde någon? Vilket jag inte minns, men har massa random nummer i mobilen haha. nej så klart, skojjar med dig bebis, du är ingen idiot! hahaha. massa massa fett med kul.
har nästan glömt bort honom nu...nästan. Nä sånt snackar man inte i bloggen om typ. Imorgon träffar jag samma beltina igen, och blir säkert lika kul. varför skulle det inte?
haha, puss

Kommentarer
Postat av: beltina /

HOHHOOHOHoOOHOOHOHOOHOO LOVEU <33333333333333

2011-02-23 @ 00:03:52
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/
Postat av: JENNA

HIOHOHOHOHOHOHUHUHUIHIHUHUHIHUHIH LUV U TÅÅÅÅ HIHUHUHUHUHUHU

2011-02-23 @ 00:32:46
Postat av: Jenna

BELTINA? BLOGGGGGGA

2011-02-23 @ 00:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0