it´s the only way out for me

ohla amigos! Det har faktiskt inte varit någon speciellt idag, skolan och Sen hem och till stallet och red ut igen, har lärt mej brodda i alla fall, skit stolt. Vart väl hemma runmt sex tiden och det, ska se RJ burger nu och äta glassbåtar och fundera på hur fan jag ska gå ner i vikt. Min mage har blivit en mage ... trivs bäst med att vara mitt i mellan, men tyvärr kan jag inte vara det. måste ha min jävla 34, och 26 i byxor. Kan jag klara det. Klart jag kan, men bara inte nu..på ett tag.
Längtar som fan tills imorgoon!! Men vill inte avslöja så mycket i bloggn, blir så surt mellan vissa andra då hihi.

fan vad ful jag är i mitt korta jävla fett fula äckliga hår..trivs inte i det alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0