jaha king julien

jag tycker att tiger svansar bara är föör roliga, men sammtidigt gillar jag när klockorna i handfatet spelar kubb, men det är också rätt gulligt att ekorrarna i madagaskar granen två leker med upp blåsta lampskärmar, men det är ändå lite läskigt när snigelvargarna attackerar giraffgrisarna och tror dom kan måla pasta av dom..patetiskt.
Men jag älskar verkligen när häffaklumpar hoppar över apelsiner som trillar ut ur våran vikaries ända. Fast det är lite äckligt om man tänker efter, våran vikarie har ju ingen ända, Bara en stor mun. som äter regn bågar och bajsar fjärilar...
nu ska jag odla majs och leta efter min ponny, vet inte vart den har tagit vägen !
kokosnötter e sexiga, om dom där trillobiterna som hade ett one night stand med carl von linne, men jag glömmer inte då jag var med och spikade upp jesus på korset, det var en märklig vatten milon. Blina apan som frågade mej när han skulle träffa presidenten, visst fick han det. Men det var en sak han frågade med händerna på ett märkligt språk och jag svarade : KLART VI SKA KASTA SKIT PÅ HONOM.  jahaHA.
jag e ju rik och så men jag har ingen pappa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0