KNOCK OUT

toppen dag i kisa idag! I början åkte jag wilma och elsa först till den allra brantaste med feta gupp i haha och  jag var tvngen att sitta på röven ner för den brantaste med skidorna i händerna...såg riktigt vackert ut. Efter typ ett par prov åk så gick det jäävligt bra ! vågade typ inte åka allas från början men oj..vad duktig jag  var sen..klarade ALLA backar utan problem sen, ( har nt åkt på 2 år haha) Elsa och Wilma däremot kunde ju. trillade jag ? näe. Men skrek som ett cp hela tiden..
Kul att emma och jag trillade eller ( emma trillade, så jag var tvungen att släppa) i en ankar lift, haha. nej men det var faktiskt riktigt kul.
Skulle kunna skriva så himla mycket mer nu..Men hur som helst var det awzuuum och vi måste dit igen fan!



Kommentarer
Postat av: beltina

fina tjejer <33333333333

2011-02-16 @ 18:17:28
URL: http://beltinamamuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0