Li - li- li -li -li li - lick

hahaha vafan gör jag, imorgin efter skolan drar jag Emma, Wilma och Beltina in till stan sen till dansen..eller iallafall jag ska testa först och kanske fortsätta. Har ju fan bara dansat Magdans förut så kan bara röra överdelen och magen och sååå men absolut inte shake boodie, ahah. det jag vill lära mej ju! Får väl se om det funkar, Street och Hip hop e fett endååå.
fierce

visst jag ÄLSKAR verkligen kläderna man har på magdans, och hur man rör och alltingen, så vackert! Tänker definitit fortsätta lite smått med det, var rätt länge sen jag var och dansade det hah.

En annan dans jag absolut vill testa och gå på e poledance! Också skit vackert och fint och fina kläder och Rörelser med kroppen, Det är inte alls strippigt, man kan oftast tro att det är stripp dans, men om man kollar på det så är det jätte häftigt. vill verkligen testa, Någon som vet vad man kan börja med det någon stans? ring mej!!



Men som sagt, Street dance e det jag ska börja testa på, om nu inte pole dance finns (a. Vet inte ens om bilden stämmer ens med själva dansen haha, men e rätt pepp på det faktiskt, gillar alla tre danser skit mycket, på var och sitt sätt. Jag får helt enkel se vilket som e bäst, fast vet ju redan. Gillar magdansen! 
blablabla osv..Imorgon ska jag och wilma och bella testa på detta i alla fall, fast bella och emma äger ju skiten ur alla. Jag och wilma kommer vara..? typ...as coola. heh. Efter dansen blir det i alla fall pizza, höjdpunkten på dagen lixom! haha nee!
take care dude,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0