say hello to goodbye

chacha, haha, beltina kom till mig vid halv två typ, och jag öppnar helt halv naken och ofixad haha ups. Hon satt sig vid min data och så fixade jag mig eller ja håret, mhm kbry. Maggie kom vid två och så förskökte vi hitta ett pannkaks recept, haha gick kanon, eller inte. Gjorde typ en hel smet först och stekte några pannkakor men när vi prov smakade..haha fyfan så disskösting. Hitta ett recept under kokboken? och gjorde om allt, and guess what. lovley taste hihi. filmade lite och så, lägger ut filmen också mihi :$  helt osminkad




Kommentarer
Postat av: Paulingeborg

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-06-17 @ 11:03:36
URL: http://paulingeborg.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0