i love you

har sedan länge bestämmt mej riktigt säkert att jag ska tatuera in denna tatuering, när jag är 15. Eller förhoppningsvis lite efter jag fyllt 14..
på handleden (under) ska jag ha ; michael jackson, sen under det ska det stå il mio eroe, och ett hjärta.
Det är den som är bestämmd sen ska jag absolut göra något i nacken och foten, eller något större.
Ska ha en tatuering med ordet freiheil,  i nacken också, men det vet jag inte än vart. Dom ska ju lixom sitta på en hela livet ut, och det gäller ju att vara sääker på att man verkligen vill ha dom, men min MJ tatuering bestömmde jag kanske ngn dag efter han dog. Lite tidigt att tänka på mer tatueringar nu lixom, har ju hela livet framför mej haha. har ju en i alla fall som jag ska göra om inte allt för länge.
godnatt , pusss


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

goddag snygging <3

2011-01-31 @ 18:07:25
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0