catch the light, make it to your own

gick upp tidigt idag hihihi. Okte till farmor ett tag, e sjukt seg nu for tiden.. Men ska ta tag i mitt liv och.. try... lose vikt. har faktiskt det lite. 2 kilo (a)
jag tycker inte man ska vara super smal, har inget emot storre menniskor eller ngt sont. det e fo mig sjelv. bara so alla vet!
Men iallafall, imorgon ska jag och beltina ha en fet jeffla fet dag. ben and jerrys kladdkaka med mycket fucking mera! herre min gud. mitt hjerta mitt blomma.! sista veckan for god saker :) kenns bra faktiskt.

peeeaaaace!



Kommentarer
Postat av: beltina

vaaaaaacker §§§§§§

2011-01-02 @ 21:28:16
URL: http://beltinas.blogg.se/
Postat av: mikaela

finaste <3

2011-01-04 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0