fyfan ....

vad ska man seja? JAG MOSTE TA TAG I MITTTTT LIV! har jag gjort det ? -nej! 
sejer som kissie, att man skulle vilja vaga 48..vilken javla dromm. Kan inte fatta att jag vager lika mycket som kisssie...hon e fan 20 eller ngt. Mar inte alls bra. Visst vikt kanske inte e ngt big deal nar man e 13, men jag MOSTE vara under storlek 36. och nu nar man inte fick gymma so vet i fan. skit!
det e bara for min skull, so snella ingen for ta at sej!!! det e bara for mitt eget besta osv..men po mondag e det som ny start. och do jevlar..!!

men nog om det skitet..har varit ute och gott idag, seriost jag holl po att do! jag orkade baske mej inte! dolig kondis? omg, om ngt. hahaha, plus att jag bara segat igen, pallar inte ngt dom sista dagarna typ. Jag och Victor (lillebror) e ensamma hemma nu, ska se lets daaaaance, alexander rybak (a) haha tenk att jag va fan av honom forut..herregud.  Men gud vad fan snackar jag om? hahaha take care dudes, mwah

alessandra ambrioso eller ngt sont, ta dej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0