i need my bubble gun again

snart borjar solsidan! Om typ 20 minuter, so for vel ha harinpackningen lite for  lenge.. har inte hunnit ta i den en, jag e osmart och bloggar istellet. Varfor jag nu gor ett sont her onodigt och trokigt inlegg..
, ska dusha och kleta po ansiktsmaske som jag egentligen skulle gjort vid ett tiden. Alltid lite sent ute. Men vad gor det. Haha. Plus att jag bara har kopt en ny kofta. Jag har verkligen inga trojjor! men ska kopa massa massa i kalmar po lordag istellet! Haha
luv


Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2011-01-16 @ 19:44:27
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0