I NEED MY BUBBLE GUN!

fan vilken seg dag! fast endo kul...Jag och mikaela gick och la oss vid 7 i morse.. vi lanade. wow! vi hade klatt ut oss till en alv, med jette oron och allt! fast ne..Vart i hjortberget ockso, bara vi! Mikki lerde sig att oka skidor.
Men i alla fall, vi hade inte varit po skit lenge, so det va roligt att ses igen. har typ kommit hem for ngra timmar sen, har duschat packat haret och ansiksmask honug, intressant huh? har atit so mycket skit mat po sistone so ska ta tag i mitt liv och ata passionsfrukt till frukost och promenera mycket... eftersom gymm helvetet inte villa ha 14oringar som stor alla dar. uhm. take care dudes!

min nagel blosare..hihi kul att man har fina naglar ockso..host

btw...jag har ALLA paris hilton perfymerna..alla!! woho..ska kanske legga upp bilder po mina julklappar sen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0