12345678901234567891234567890

ohla!
kom nyss hem fron stallet, sleppt ut lite hestar och gjort maten, kenner att jag moste ha lite mera trojjor fron gina, so jevla snygga, so jag och beltina drar in till kalmar i morgon. For jag vel fixa matten idag. shitkorv, vill inte. jag hatar det, bryr mej inte. helt serri. bryr mej inte. Jag kan inte matte. Det e bara so.
Men for vel ta po min rosa mys dress och setta mej med skiten do. snigelbajs. JAG VILL INTE.
nog om det, ser ni att det har borjat snoa ute igen? and again and again and again, helt jevla underbart! nu e jag so trott pa den jevla snon. den kan ta sej. Ta dina sno flingor och ta med dom till antarktis, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0