Im gonna Knock you Out, Mama said knock you Out

tjao, Upp tidigt som fan idag, vid 9 var jag i stallet och fixa marvin sen skogen och upp och red i fagereke, fyyyfan vilken dalig kondition jag har..trodde jag skulle spy! Men det e bra, for man traning ocksa haha.
Men gud vad kul, det e skola imorgon? fyfan. Och gymmpa forsta timmen ocksa. kan det bli battre?!
okej, men efterskolan ska jag dra till stallet direkt. fixa mat och allt, mycket mer jobb en vad jag trrodde att ''''ha'''' hest. Men endo skit kul osv....
LOVE  
                         JENNA

jahapp, dar hadde man brunt, kanske ska man ha det ?
ska ut och ga med Maggie 0ch nogra mer senare ikvell..okok, mitt tuggumi har tappat smaken, brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0