No one on the corner has swagga like us, like us

ohla, har precis kommit hem fron stallet, kom dit vid halv 4 och gjorde maten och sen fixade och red upp till fagereke och red dar, gick faktiskt bra idag, nar jag var sjelv och allt, det var skit mork i skogen nar jag red tillbaka men inte lika leskigt som jag trodde, haha mjao jag e mork redd (a) Men blir hemtad imorgon bitti kvart i otta..ja..pa lordag. Har massa jevla cp fitt bajs korv matte som jag moste gora tills mondag. Hatar matte! tycker bara om dom talen jag kan, typ A uppgifterna!! Och jag bryr mej inte, jag ska inte bygga hus eller bajsa och rekna i mitt liv!
lixom? Jag e snygg inte smart? daah. NEJ JAG SKOJJADE. Fast emma och alla andra e snygga och kan matte.. men men hihi jag kan ju ALLT annat so :) man kan ju inte vara best pa allt huh?
nene vad jag bablar skit nu, take ccare dudes

Kommentarer
Postat av: beltina

sluuuuuuuuuuta nuu, du är smaaaaaart fatta :))))) §

2011-01-14 @ 20:00:10
URL: http://beltinas.blogg.se/
Postat av: Jenna

HAHAHAHAHAHAHAHA ELLER HURRRRR!!!!!!!!!!!!!

2011-01-14 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0