I WANT TO FLY

Storlek: 34-36????????
man kan inte vara so smal? hur fan ska jag lyckas att holla kvar 34 :( mitt problem.
men en viktig annan sak som jag tycker har gott for longt just nu, read this.... vad fan e det sexiga med detta?! jag spyr! so hemskt och eckligt. Herregud.  Varfor vill man se ut so? horrible!


Och nu skriver dom att Karolina Kurkova e for tjock for att modella och visa underkleder. Man blir bode arg och lessen. Det blir bara smalare och smalare och mindre storlekar nu for tiden. Man ska ha lite och ta i. annars ser man bara gammal ut, eller ser man ut som ett skelett. Hatar det.
Vafan har hent? nyss var det 34 till 38. Nu har dom minskat ner till 36. Och det e sjukt.
Att modeller for sluta for att dom e for tjocka. nar dom e pinnsmala och inte har as fasst rumpa?
her e den bilden alla snackar om. Att karolina e TOO FAT. hel sjukt. hon e perfect?
hittade bilden po google. Vart e hon tjock,  e det for att hon har sma valkar nar hon bojer bak benet? Det har vel alla menniskor. Ohh hatar att man e for tjock eller nogonting. Nar man inte e det. NAr man e helt normal. Men man ska ju ha en snygg figur. Men det e endo sjukt, om ni fattar.

Man ska inte vara for tjock heller. Men helr seriost. Man for se ut hur man vill, bara man trivs med sej sjelv. det e huvudsaken. Fettma och anneroxia e hemsk. varfor svellta ihjel sej eller eta ihjel sej? varfor alla bantnings piller och shit? Jag tycker att man ska eta normalt, glass och godis. Men inte Allt for ofta. Leva ett sunt och normalt liv. Om man inte e modell och moste vara kvar i en storlek. Kul att eta bantningspiller med kladdkaka smak eller jordgubb med vaniljsmak. Jag tycker verkligen att det her har sporat ut riktigt rejallt nu. Det borjar go for longt. Folk runt om kring ska inte bli lyckliga bara for dom ser mirranda kerr ta ett kex, eller en chocklad bit. Man ska elska insidan...men utseendet ger ju insidan en chans. jo visst. en kille skulle ju inte bli in love av en med eckligt hor eller nogot sont.
You Don't Love Her Because She Is Beautiful; She is Beautiful Because You Love Her !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0