personer jag avgudar

Den forsta person som jag avgudar och alskar mest av allt av alla pa hela jorden vet nog sakert alla om redan..haha. Har vart fan grymmt lenge, fast endo inte snackat om honom so mycket. Hela mitt rum e fullt av bilder, och dom har suttit dar rett lenge kan man seja. Har nog spenderat over 3000 kr med saker po honom..hihi.
som en stjarna po himlen, man ser men aldrig nar..


en annan person som jag har sett upp till i flera hundra ar, e tyra banks, hon har gott so longt och tagit so mycket skit, men endo fortsatt..hon har bevisat att man kan vara overviktig men endo kunna vara modell, nar hon gick victorias secret var hon inte lika smal som alla dom andra. Men den kvinnan e en riktig forebild!

sen finns det ju alla andra jag ser lite upp till, som adriana lima, candice swenepoel, akon, leonardo dicaprio,kim kardashian, alessandra ambrioso, bill kaulitz, zach galifianiskan (stav) och lady gaga, hon e nog en stor forebild ockso! och mikael persbrandt. haha
hade inget o gora (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0