River Flows In You

Precis kommit hem fron stallet nu..inte lika trott som forra gangen haha. Borjar bli battre och roligare nu desto mer jag ar dar nu! Murrvin e jatte go. Blev en liten skritt tur i skogen idag med maja, och so.. Mycket jobb med att gora maten vaga upp allt ho, och tecka om och av, holla koll pa alla hans utrustning och hela alltet. Har entligen lart mej allt han har och det, bara att byta broddarna jag tycker e so jobbigt.. bara for jag e for svag i guess (a) Men Men lyckades fa pa tillslut, men fo av dom var en annan sak .. hahahaha. Har inte varti i ett stall sen typ en manad. Men kul att vara tillbaka med hestarna igen!

Det dara jag har skrivit om att jag inte mar bra for min vikt och jag kanner mej T**** kanske inte ar lempligt har i bloggen, det holler jag for mej sjelv. Vet att kanske vissa tar illa av det. FAst jag har skrivit att det BARA e for MIN skull. Och MITT besta. Tenker inte skriva och holla pa som Kissie gor. Det e for mycket.
Men det e ju olika fran person till person med vikt och skit.  Men nu slepper vi det.!
Hahah vilken gammal bild jag hittade !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0