til the sun wont shine to the end of time

ohla.
Det finns nog en sak jag stor ihjel mej po..jag suger po att brodda. Kan bara brodda av men inte po. Bara for jag e svagast i verlden typ. Jaja..men okte upp till marvin vid 3 och red ut med Maja och Matilda, det e so jevla halt ute nu. Hatar det...ogillar snon veeeldigt mycket just nu.
jag e so himla sugen po typ glass..men jag ska inte. for inte. fast jag vill. Tenker jag ta det enon? Ja.
dude, ska se antm 15 eller vet inte vilket nummer det e..hihi. Ahjuste tror det e 15, eller 16. E i alla fall hon ann ward soom vinner. opps* 
take care dude


nogot *roligt* som robin la upp po facebook. Skulle inte vart kul om det inte vart leonardo ;)

Kommentarer
Postat av: Be

HAHAHAHHAAHHAH !!

2011-01-17 @ 18:46:51
Postat av: ulla

jete kul veeeerkligen jeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!:D

skojja hiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-01-17 @ 18:47:18
Postat av: Lba

hihi ah juste ....

2011-01-17 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0