VICTORIA'S SECRET

obeskrivligt hur mycket jag elskar visctorias secret..Och snyggast av allt just nu e deras bikini kollektion, funderar pa att legga ut dom allra snyggaste som jag bara moste ha! Men det gor jag imorgon istellet. Har inte tid och fixa med alla bilderna nu, Men en annan sak jag har merkt. Candice e helt otroligt smal...hon e 178 och veger 50 kilo..men det sjuka e att hon bara e en 34. Helt sjukt. Hon e so himlans smal! Kolla bara dom bilderna nar hpn stor bredvid adriana lima. Gud vad smal..nestan som om man kenner att man ska svellta sej sjelv. Eller nej..men oh vad doligt sjelvfortroende man for..eller i alla fall jag. Elskar Candice. So vacker...
kolla denna bilden..so himla smal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0