15:04

Sååå nu har vi kommit hem från sommarstugan..eller vad man ska kalla det. Har tillbringat hela morgonen och förmiddagen till att försöka få tag på beltina den jävulen, har ringt hem till henne 8 gånger. Skrivit på facebook och på msn. Men inget svar får man någonstans, vart fan är du någonstans? Tar en promenad till min hästapolle och kollar läget i hagen så han mår fint hihu..Men jag tänkte ju att bella kunnde joina mig men svarar hon nt snart så tar jag en annan fru..Så går det när man e offline överallt. eller vågar jag chansa at gå hem till henne? jafan jag gör det...hejdå :D



och sen..asså varför störa sig på att jag skriver om  jackass så mycket? Detta är lixom MIN blogg och här skriver jag om det och dom jag älskar och om miiiig och mitt. Me myself and I. Och tyvär så är dom inga tråkiga idioter enligt mig, för vet man hur jävla goa och roliga dom är när dom inte gör sina sjuka grejer och allt sånt. När man väl kommit in i programen och filmerna och riktigt vet vilka personerna är så tycker man om dom extra mycket, haha är alltid så för mig, går in för långt och riktigt fastnar för vissa saker eller personer, och nu har det hänt igen..Men sån är jag skani veta :D haha nej..men  För man blir alltid så jävlans glad och glömmer allt det dåliga och tråkiga när man tittar på Js.  och lixom ska jag störa mig på att du skriver så mycket om din hund eller om Icarly eller vad fan du tittar på ;)?
JAAAG ÄÄÄÄÄLSKAR DOOOOOM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0