it just so goddamn perfect


dom här skorna, dom är fina till allt! enligt mig, sjukt snygga!!!


candice och Rosie, så jävla fina...asså jag är inte gay men jag bara älskar dom!! Perfekta kroppar, läppar,ögon, och smala och långa. Deras hår också. skitfina!


beyonce...VÄÄÄRLDENS VACKRASTE kvinna, så vacker och sjunger som en gud, har ur snygg lagom kropp och håret och ansiktet och allt! Fin naturlig också..så snyggt att ha fixat hår och sen inget smink nu på sommaren, och vara så där fett med brun och snygg!



vita eller ljusblåa och turkos eller ljus rosa naglar, alla ljuusa färger till bruna och solbruna händer är skitsnyggt och ser fräscht ut! enligt mig i alla fall, tycker det e skit fint. och med massa ringar och armband till!!

tatueringar! Snyggaste som finns, speciellt små och fina på tjejer och stora och på armarna på killar, med blå ögon hah! tattoos e fett snyggt om jag får säga det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0