its gonna be a blood bath




VARENDA BOKAFFÄR stor som liten, varenda jävla videobutik och överallt där bara allt crap finns har jag letat som en tattare efter steve-o's bok, men nope...finns bara att beställa kom jag på efteråt. Letat efter alla jackass filmer och plansher och precis allt som hör i hopp med dom. bara för att lixom. Men livet e inte lätt ute på dom sju haven...Närå. ska beställa hans älskade bok istället. finns mycket man vill ha här i livet,boken ska bli min. DEAD OR ALIVE, ska ha den...ser jag någon som har den så tar jag den:D om den inte vill ge mej den...its gonna be a blood bath...
hahahh,neråå. Nu ska jag faceplanta kudden. chacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0