livet blir bättre

Har haft det skapligt på böda, okej det sög riktigt rejält i början ock så vidare, det hände ingenting typ.Vi bara va och låg på stranden, vad vid poolen och bara gick runt.  Nätterna var roligare, träffade massa nytt och roligt folk. Och lite allt möjligt.tvättade mitt hår i en bil tvätt tillsammans med anna, hur nu vi kom fram till det hah! Nästa år kommer bli bättre än bäst hoppas jag. Orkar inte sitta och bäretta i detaljer vad vi gjort och allt det där, men det har varit skönt att komma bort hehe, så ja. Drar snart iväg igen, smögen tror jag det lutar åt! fett.
Jag lägger upp mera bilder imorgon, är sjukt sliten nu så ska sova nu, nattiii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0