no matter who you love

Näemen inte så värst mycket har hänt idag, Vaknat och duschat. Åkte in till stan en stund och sen hem och hämtade det sista, Sen ut hit igen. Sover här i natt också. Åker hem imorgonbitti skulle jag tro, Det är jävligt mysigt här ute, Så himla fint ute vid vattnet och skärgården, Får hoppas på att det blir mycket sol imorgon så att man kan sola och få lite färg i ansiktet någon gång,hah. Man blir så trött här efter en heldag, och man Sover seriöst som en guuud här ute!! Haha,nej men nu ska jag lägga mig i sängen se ett eller två avsnitt av dom jag tycker om mest. Och så somnar jag till det...


jaa..det är här jag ligger för det mesta om dagarna. Ja, det skulle ju inte vara helt fel att kunna göra ett sånt inlägg på riktigt, med egna sånna bilder..hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0