so live your life, live your life

hello, Mötte belli vid tre tiden och sen drog vi ut med gummibåten hihu. Paddlade till gunnars och tappade årorna och jag klättra upp på ''byggan'' och bella trilla i med alla kläder på..Och sen gjorde jag med det bara för att.
sen badade vi som fan asså, haha faktiskt hoppade från hopptonet hundra gånger, och lekte som åttaåriga barn. Kommer fan aldrig växa upp :D
sen paddlade vi tillbaks till vår lilla ö och sen gick vi hem hela vägen med båten på huvudet,hah! Sen vart klockan halv sju när vi kom hem, så då drog hon hem och jag till hästen min. Sen käkade vi pizza och nu har jag ba tatt ett låångt bad och packat ner allting tills imorgon och veckan, för imorgon bitti klockan halv sex drar vi iväg till älskade smöögen!
massa bider och sånt ska jag ta minsann. Så datan hänger med och ska kolla om jag kan fixa blogg.se i iphonen..men det ska nog gå hihi. time to sleep. men först...yeah dude, ni vet. CHACHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0