thank god i blow it

fick en kommentar om att mitt ansikte ser ut som bajs, haha. Jaha, vad vill du att jag ska göra? börja gråta eller något. Men det är ju ba sjukt hur man orkar sitta och skriva sånt här anonymt till andra människor, vad i helvete vinner ni på det? Och snälla, ge upp förihelvete. Jag har redan polisanmält en kommentar och vet vem cepet är, så man e ju inte så smart precis. Och jag vet vem du är nu också.

Haha jaja, inte någon speciell dag idag heller, sett film. Ja, jackass haha. Och solat. Sen ridit ut i skogen med en överpigg häst, wiho. Imorgon så ska jag ta mig in till stan och möta upp en pingla, för att sedan gå en sväng och köpa något till öland och en navel piercing hihi! Sen har jag massa att fixa här hemma tills anna kommer och sover här, ska bli så mysigt! har inte träffat henne på ett år nu hihi. Sen packa och fixa alla kläder ocksåvidare haha. Nu ska jag se nått jackass avsnitt jag inte sett eller något annat, deras the social network parodi? haha fårse, alltid lika bäst. mys på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0