hipstamatic

hej, Kom hem til oskarshamn vid typ 12 sen kom gick jag och mötte beltina..eftersom jag ringt fel nummer. Så de vart därför ingen svarade, haha. Ja så sen gick vi bara lite  och sen gick vi ända ut till mockebo och tittade till hästisen, Gick 6 kilometer, deni. Sen stack hon hem och åt, och sen möttes vi i kb igen, hyrde en film och köpte ben and jerry's. Gick hem till henne så funkade inte såklart dvd i teven så då gick vi hem till mig och kollade istället..haha fan vad rädda vi var satt i en klump och bakom en kudde..Fast så läskig vart det väl ändå inte..bara när man fick se dom dödas sönderfrätna ansikten..uhuhu. Annars vart den jäävligt bra..fast man sett den en gång innan. Sen satt vi oss i mitt rum och kollade på Något som hette jackass. Jävla idioter asså, hur fan kan man hålla på så som dom gör? Åh herregud!
Sen typ blinkade hela himlen så då var de tydligen klass 1 varning på blixtrar och storm, så jag och bella följde med dom ut till ernemar och kollade ut överhavet och noshit vad blixtade och small. Haha, fett coolt!. Sen typ började det komma mot land så då åkte vi hem. Så nu har vi bara legat och snackat och såå. Imorgon blir det en båt tur, om vädret håller! Godnatt hihih.



haha vilken vacker min jag gör..Ne men ser fan alltid ut så. Neandetalare käke..Skyller på bästis hihi. Hon som tog bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0