what the f***k!

hello, Mötte jennifer idag och sen gick vi mot bussen, Vart lite på stan och fixade lite saker, Jag köpte piercing och ett super fint linne hiho. Seen gick vi in på tre bränder och tyvär åt jag pizza igen..
Men det gör väl inget säger vi. Jaha sen drog vi hem och va ute en sväng sen in och se på en film, om ni måste veta vilken film det var så är det bara att läsa alla tidigare jävla inlägg med samma text i hah, aja..ja jackass såg vi. Sen åkte jag till stallet en snabbis och red en kort sväng, sen direkt väg till havslätt och spela vollyboll med T,J,P,L,M,J,W,V,M,F,M och någon mer vad vet jag.
 Sen åkte vi hem till L,W och grillade och lite, hade tillslut iphone party och alla satt med sina jävla appar och jorde låtar och varanndra till fetton och s vidare! haha vilket liv.. Nu ska jag se ett avsnitt av jackass och viva la bam, annars kommer jag inte kunna sova. fuck yea.
Och juste fan, Anna kommer hit imorgon och sen ska vi gå ut och äta och lite, sen dagen efter drar vi till öland och det kommer va fetaste ever! hoppas jag. Hahh så jao rätt mycket för en gång skull, vafan läser du det om egentligen, fuck you. PUSSSSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0