yeah dude, I rock!

hej, vad har jag gjort denna dag? Sovit länge sen fixat till mig lite och åkte till stallet och hjälpte till att ta in några hästar. Sen red jag, hoppade lite sen skogen en sväng. Sen hem och inte göra något, Nu har jag precis kommit hem från L och W hon flätade in några flätor på maj hihi. Morgondagen ser inte allt för upptagen ut, ska vakna sakta och fixa mig..Åka hem till finabästa Bella en stund. Sen senare på kvällen fix fix fix och ner och äta ute sen träffa elsi och wilmis hihi!
Och nu då vad ska jag göra tiden som är kvar av denna dag..haha. imma do whatever the fuck i want.


Kommentarer
Postat av: michaela

ÄLSKA DIN BLOGG!

Ey vart är din tröja ifrån som du har på din header? :)

2011-07-08 @ 14:29:57
URL: http://michysen.blogg.se/
Postat av: Anonym

känner dig inte men du är smal

2011-07-12 @ 21:32:42
Postat av: Anonym

som fan

2011-07-12 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0