you gotta be tough


joo...läänge sen nu, men fyfan vilken go och fin preson han var.när man väl ''lärt känna'' alla i jackass och riktigt kommit in i det...och veta vilka personligheter dom är. Så man Tänker inte ens på att han inte finns kvar på denna jord längre, känns som allt e helt normlt och så, nu bara för man sett alla videor från 2002. Svårt att verkligen fatta sånna saker. Han var VERKLIGEN en av dom jag ville träffa,och jag älskar han över allt annat, som jag gör med andra också, skulle vara dröööömmen o träffa steve.o johnny och bam o Dunn, och alla andra också då. Men speciellt dom fyra. Börjar nästan alltid gråta när man ser vad dom andra i Js Skrivit, buuhuhuu...jaa,jag vet men jag är sån. Gråter för allt. Gråter för att andra är ledsna och så. Aint no random hero, He's a real hero. LEGEND. ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0