borde jag inte vara nöjd eller

fan vad sur jag är just nu. Har bara haft ful dagar sen sommarlovet börjat, ingenting funkar och allt e skit. Och nu ännu en ful dag och sur dag. Får väl duscha och platta håret sminka mig och gå ut..även om jag inte orkar. eller jag vet inte.

inte för att någon skulle bry sej men. Jag tror nog jag aldrig kan bli helt nöjd. Lixom, vill jag ha någonting. SKA jag ha det. Öven om det tar år osv..ger mej aldrig. Som mitt mott; Jag vill - jag ska. och make it or forget it.
Skulle tillexempel vilja bo i sandiego eller california LA. eller något sånt ställe. Ha ett enormt hus med palmer och enorm pool som jag la upp tidigare någongång. Ett sånt hus skulle inte vara fel. SKulle vilja ha miljoner, kunna köpa alla skor och hårförlängningar och kunna göra och klä mig i vad jag vill utan att tänka på pengarna..Skulle vilja vara victoria secret ängel..hoho glöm. Skulle vilja ha en liten ljusbrun mini hund..Skulle vilja kunna sjunga som beyonce. skulle vilja se ut som jennifer lopez eller alessandra ambrossio. Skulle vilja vara 1.65 lång. skulle vilja ha den perfekta hårfärgen och längden. och fint och inte slitet hår. Skulle vilha väga prick 48 kilo livet ut..typ. Skulle vilja ha en vit range rover med rosa kristaller där det står jenna längst fram på motorhuven.

Men ändå om man tänker efter, skulle det nog inte vara kul att ha allt det där och vara perfekt. Eller jo, det där är min dröm. och har jag åtminstonde huset och något mer av det jag skrev skulle jag vara lite nöjd. Men asså jag tror nog aldrig man kan bli nöjd..hur mycket man än har eller är så finns det alltid saker man vill ha.
hur som helst.ska man nog sluta titta och se upp till alla modeller och skådespelare som man vill kunna vara som och se ut som. Och istället se vad man själv har, kanske inte är någon skönhetsprinssessa, bara vackra dej själv. Och alla e vackra ochh fina på sitt sätt, för gud gör inga misstag..haha jo det finns några faktiskt..Men man ska nog vara nöjd med det man har och vad gud gett en.
fast skulle inte tacka nej till det jag skrev högre upp...men borde jag inte vara nöjd eller? Det ända jag har som är minsta lilla nära det jag skrev där uppe är min vita nya iphone 4. Min vita laptop vaio. Mina underkläder och linne från victorias secret..

på tal om det. kan inte fatta att jag faktiskt har v.s grejjer här på mitt rum. borde jag inte vara nöjd eller? jorå, jag e nog rätt nöjd men jag vill så mycket mer än det jag redan har och är.men jag vill ha meeer. vs lever jag för och justin bieber kan kan aldrig få nog av haha..sant. Jag vill bli något och göra något i mitt liv. inte sitta inne och vara en svenne morsa som röker och har rynkor och äckligt hår och väger 100 kilo...usch. Dessutom får jag panik när jag tänker på att det inte e lönt att ta tag i livet eftersom det jordeb ändå ska gå under om mindre än ett år. Och det skrämmer mig sjuk mycket.eftersom jag tror på det. hehe. fast änd tror jag inte på det. när jorden går under har solen slocknat och solen kommer att slockna om över tusen är. då våra barn barns barn har dött. så de e väl bra...hur nu jag kom in på det hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0