i was born to be alive

haft en lika go kväll som sist hihi. Bella kom vid halv två, snackade skype med töntar hela tiden..sen vid 6 kom S & M & J, sen åkte vi ner till kåbe då kom wilma sen vid 8 kom elsa. Åkte hem till mej, sen hem till J och badade i hennes pool.
 och sen sjöng lite och sen drog några hem så då såg elsa jennan bella o jag på fiilm hehe. Imorgon måste jag sova hela dagen .. typ i alla fall. För min röst... har aldrig haft så ont när jag ska prata, känns som om hela halsen svulnat upp. Gör fett ont, som om jag ska dö när jag sväljer haha. lugnt det kommer bli nu om jag inte har någon röst..hehe. tragiskt men sant.

och förresten, så var det sjukt länge sen som jag fick en ben and jerry..mer än en månad snart. Dom e slut överallt. alla fall den smaken jag vill ha hehe..ååhh tänk en brownie fudge nu...så himla gott. Godaste som finns hihi. hur ska jag klara helgen utan deeej...


Kommentarer
Postat av: ellen

B&J's!!!! :D



Ps. fräääsig header! :D

2011-06-20 @ 19:05:50
URL: http://www.ellenlouiseklofsten.blogspot.com
Postat av: ellen

B&J's!!!! :D



Ps. fräääsig header! :D

2011-06-20 @ 19:06:08
URL: http://www.ellenlouiseklofsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0