one thing - finger eleven

skriver av mig lite.. Har varit fett med ledsen dom senaste dagarna, inte vart så ledsen på skitlänge..de blir så jobbigt för mig vissa saker, jag går in för långt och djut på saker, har svårt att inse att vissa inte finns längre.. Undrar och får milioner tankar som snurrar runt. Vissa saker klarar jag inte av och varenda grej får mig att börja gråta nu känns det som, orkar inte göra någonting heller. rätt löjligt men så är det. Så fort jag tänker på det så kommer tårarna, klarar det inte. Svårt att släppa taget om saker, så det kommer ta tid för mig att fatta det här. Måste helt enkelt sluta oroa mig.det som hänt har hänt, de e tuffa tider nu men ja måste  börja tänka på det ''lyckliga'' och bra sakerna istället. även om det e svårt...kan fan nt släppa det här.. stay strong.

Bam la ut en bild och twittrate nyss: Can stop thinking about dunn being gone. Fuck man.



det är så jävla orättvist. vissa saker går inte ändra, det e bara att acceptera dom. även om det tar tid, och e svårt. 
bara inte Bam gör något dumt..skriver som alla andra gör till honom. Stay strong, and don't leave us. om han skulle dö vet jag inte vad jag skulle gjort, vill nt ens tänka så. avgudar fan honom..haha


Kommentarer
Postat av: A

Hur dog han? sök min och min kompis blogg med:)

2011-07-05 @ 14:40:50
URL: http://thetruuestory.blogg.se/
Postat av: Sofia ♥ (Sofia Olsson)

http://fiastylee.blogg.se/

2011-07-05 @ 18:01:58
URL: http://fiastylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0