+ barbie +

its simply cuz, you have no class. All you can do is kiss my ass.
Åh, hatar matte...this was the last time jag hade matte med denna grupp i alla fall. vår lärare vill sätta mig i en lägre grupp....Man bah, men varför satt du mig i den bästa först då?Men äh whatevah.
 Fattar inte hur elsa kan vara så smart heller...I mean...kvinnan e fan BLOND, smart och snygg. Vad mer kan man önska sig? Kom hem nyss i alla fall, Var med Wilma och Emma på stan, jag solade, så är fett brun nu typ.. sen skulle dom köpa godis så följde med dom. Beltina är sånt weirdo, hon skulle plugga så hon följde inte med oss, plus att hon ska plugga  hela kvällen...AND hela helgen. Är rätt störd på en grej också, JÄVLIGT störd. Fattar inte hur man kan göra något sånt....but I dont care.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0